Ürünler

Neler yapıyorum?

4-5 sene önce başka blogum vardı. Genelde kafama takılanları şiirimsi bir dille anlattığım, özel hayatımla, kimliğimle ilgili fazla şeyler yazmadığım bir blogdu. Hemen hemen hergün bir şeyler yazardım, hatrı sayılır takipçilerim de vardı. O zamanlar pek de fazla zaman ayırmadan blogumla ilgilendiğimi düşünürdüm ama şimdi hiç de öyle gelmiyor. Bu iş gerçekten zaman ve konsantrasyon isteyen bir işmiş. İlgilenmezsen küsüyor blogun sana, öylece bi kenarda sessiz sessiz duruyor. Oysa hergün açıp bakmak gerekekiyormuş, sık sık yazılar yazmak, kimler gelmiş ziyaret etmiş bakmak gerekiyormuş. Yorum yazıldıysa mutlaka cevaplamak gerekiyormuş.
Bundan sonra daha özenli olup daha fazla ilgilenmeye çalışacağım.
Bu arada neler yapıyorum?
Kapbula'nın sahibi Tuba Hanım, organik oyuncaklar için yeni bir seri istedi; orman hayvanları. 2 ay kadar onların tasarımları, kalıplarıyla uğraştım. Tuba Hanıma teslim ettim, en yakın zamanda üretime geçilecek. Fotoğraflarını çekmeye fırsatım olmadı ama elime ulaşır ulaşmaz buraya koyacağım.
Nahıla ürünler vermeye devam ediyorum. Yılbaşında satışlar iyiydi bayağ.
Bu arada Cihangirde bir dükkana daha ürünler vermeye başladım. Orda da satışlar fena değil.
70 adet kokulu bebek siparişi geldi bir hanımdan. Bir ay sonra teslim etmem gerekiyor. Başladım yapmaya ama gevşek davranmamam gerekiyor. Son dakkaya kalıp sıkışmak istemiyorum.
Haftasonlarını bir süre evde geçirmeliyim, bahar gelince bol bol gezerim nasıl olsa :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder