Ürünler

Web sitemiz yakında açılıyor.

Renkli Fabrika yeni web sitesi çok yakında yayında olacak. Renkli Fabrika istek üzerine artık çocuk odası dekorasyonu da yapıyor. Sitede hem el yapımı ürünler hem de oda tasarımları detaylarıyla yer alacak.
Uzun yıllar hem iç mimarlık mesleğimi sürdürürken hem de el yapımı ürünler tasarlayıp ürettim. Şimdi mesleğimi ve hobimi birleştiriyorum ve çocuk odaları tasarlıyorum.
Bazen halısından abajuruna kadar tüm detayları tasarlayıp üretirken bazen de mevcut mobilyaları kullanabiliyorum.
Alışılmışın dışında renk ve desenler kullanmaya özen göstererek duvarlarda farklı tonlarla renk oyunları yapmayı seviyorum.
Her gün onlarca yeni fikir kafamda uçuşuyor ve düşündükçe heyecanlanıyorum. Yeni oda fikirlerini biran önce hayata geçirmek için sabırsızlanıyorum :)
Yakında renklifabrika.com adresinde tüm tasarımları ve ürünleri görebileceksiniz. Site yayınlanır yayınlanmaz paylaşacağım...
Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder